Kapcsolat információk a szervizhez – Számítógép és nyomtató, fénymásoló
Elérhetőségek, rendelkezésre állási idő a laptop és fénymásoló szervízzel kapcsolatban. Ezen az oldalon a legfőbb kapcsolat teremtési lehetőségekről olvashat.
Elérhetőségek:
Tel: +36-30-324-7108
E-mail: info@szamitogepszerviz-szeged.hu
Telefonos egyeztetést követően a megbeszélt helyszínen átvesszük az eszközt. Majd, a munka végeztével szintén a megbeszélt helyen és időpontban átadjuk a már megjavított fénymásolót, nyomtatót, laptopot.
Nyitvatartás:
Hétfőtől- Péntekig: 8-16 óra között
Információk:
Ambrus Péter E.V

Számítógép és irodagép szerviz Szeged
Hiszünk abban, hogy a jó szerviz vagy szolgáltatás az ügyfelek igényeire és elvárásaira való figyelemmel, valós értéket nyújtva és magas színvonalon működve válik sikeressé. A következő tényezők hozzájárulnak egy szolgáltatás minőségéhez:
Ügyfélközpontúság és elérhetőség:
Az ügyfelek igényeire való odafigyelés, gyors és hatékony reakció az észrevételeikre vagy problémáikra, valamint könnyen elérhető szolgáltatás segít a pozitív ügyfélélmény kialakításában.
Minőség és megbízhatóság:
A megbízható, magas minőségű szolgáltatások kritikus fontosságúak. Az ügyfeleknek bizalommal kell viszonyulniuk a szolgáltatóhoz és biztosnak kell lenniük abban, hogy a szolgáltatás mindig megfelel az elvárásaiknak.
Szakértelem és tapasztalat:
A jól képzett és tapasztalt csapat, amely rendelkezik az adott területen szükséges szakértelemmel, nélkülözhetetlen a minőségi szolgáltatás biztosításában.
Innováció és fejlesztés:
Az újítások és folyamatos fejlődés lehetővé teszik a szolgáltatások frissítését és az ügyfélkövetelményekhez való alkalmazkodást.
Kommunikáció és kiszolgálás:
Az átlátható és hatékony kommunikáció, valamint az ügyfelek kiszolgálása a megfelelő időben és módjában hozzájárul az elégedett ügyfelekhez és hosszú távú ügyfélkapcsolatokhoz.
Egyéni igények figyelembevétele:
Az ügyfelek egyéni igényeinek és preferenciáinak megismerése és ezekre való személyre szabott reagálás növeli az elégedettséget és a lojalitást.
Költséghatékonyság:
Az arányos ár-érték arány fenntartása, ahol az ügyfelek úgy érzik, hogy a fizetett összeg megegyezik a kapott értékkel, kulcsfontosságú egy jó szolgáltatás sikeréhez.
Ezen tényezők kiegyensúlyozott kombinációja segíti egy szervíz vagy szolgáltatás sikerességét, hosszú távú ügyfélkapcsolatok kialakítását és a pozitív reputáció elérését.
További kapcsolat információk a szervizhez:
Közösségi média elérhetőségek:
Írjon nekünk a social media platformokon keresztül is!
Google adatlap: https://g.co/kgs/nC58D2
Gyakori kérdések:
- Milyen esetekben ajánlott szakemberhez fordulni a nyomtató javítása érdekében? Már a legapróbb hibajelenségnél érdemes szakemberhez fordulni. Hiszen, ha a nem megfelelő működés mellett tovább használják a készüléket, akkor lehetséges, hogy további vagy nagyobb kiterjedésű problémákat generál a szerkezetben.
- Mennyi ideig tart a javítás? Ez minden esetben a meghibásodás vagy karbantartás jellegétől, mértékétől és az adott típustól függ. Lényegében nagyon szélesskálán mozog a javítási idő.