Szeged és környéke

H-P: 8 órától -16 óráig

info@szamitogepszerviz-szeged.hu

Kapcsolat információk a szervizhez

Kapcsolat információk a szervizhez – Számítógép és nyomtató, fénymásoló

Elérhetőségek, rendelkezésre állási idő a laptop és fénymásoló szervízzel kapcsolatban. Ezen az oldalon a legfőbb kapcsolat teremtési lehetőségekről olvashat.

Elérhetőségek:

Tel: +36-30-324-7108

E-mail: info@szamitogepszerviz-szeged.hu

Telefonos egyeztetést követően a megbeszélt helyszínen átvesszük az eszközt. Majd, a munka végeztével szintén a megbeszélt helyen és időpontban átadjuk a már megjavított fénymásolót, nyomtatót, laptopot.

Nyitvatartás:

Hétfőtől- Péntekig: 8-16 óra között

Információk:

Ambrus Péter E.V

Kapcsolat információk a szervizhez

Számítógép és irodagép szerviz Szeged

Hiszünk abban, hogy a jó szerviz vagy szolgáltatás az ügyfelek igényeire és elvárásaira való figyelemmel, valós értéket nyújtva és magas színvonalon működve válik sikeressé. A következő tényezők hozzájárulnak egy szolgáltatás minőségéhez:

Ügyfélközpontúság és elérhetőség:

Az ügyfelek igényeire való odafigyelés, gyors és hatékony reakció az észrevételeikre vagy problémáikra, valamint könnyen elérhető szolgáltatás segít a pozitív ügyfélélmény kialakításában.

Minőség és megbízhatóság:

A megbízható, magas minőségű szolgáltatások kritikus fontosságúak. Az ügyfeleknek bizalommal kell viszonyulniuk a szolgáltatóhoz és biztosnak kell lenniük abban, hogy a szolgáltatás mindig megfelel az elvárásaiknak.

Szakértelem és tapasztalat:

A jól képzett és tapasztalt csapat, amely rendelkezik az adott területen szükséges szakértelemmel, nélkülözhetetlen a minőségi szolgáltatás biztosításában.

Innováció és fejlesztés:

Az újítások és folyamatos fejlődés lehetővé teszik a szolgáltatások frissítését és az ügyfélkövetelményekhez való alkalmazkodást.

Kommunikáció és kiszolgálás:

Az átlátható és hatékony kommunikáció, valamint az ügyfelek kiszolgálása a megfelelő időben és módjában hozzájárul az elégedett ügyfelekhez és hosszú távú ügyfélkapcsolatokhoz.

Egyéni igények figyelembevétele:

Az ügyfelek egyéni igényeinek és preferenciáinak megismerése és ezekre való személyre szabott reagálás növeli az elégedettséget és a lojalitást.

Költséghatékonyság:

Az arányos ár-érték arány fenntartása, ahol az ügyfelek úgy érzik, hogy a fizetett összeg megegyezik a kapott értékkel, kulcsfontosságú egy jó szolgáltatás sikeréhez.

Ezen tényezők kiegyensúlyozott kombinációja segíti egy szervíz vagy szolgáltatás sikerességét, hosszú távú ügyfélkapcsolatok kialakítását és a pozitív reputáció elérését.

További kapcsolat információk a szervizhez:

Közösségi média elérhetőségek:

Írjon nekünk a social media platformokon keresztül is!

Google adatlap: https://g.co/kgs/nC58D2

Gyakori kérdések:

  1. Milyen esetekben ajánlott szakemberhez fordulni a nyomtató javítása érdekében? Már a legapróbb hibajelenségnél érdemes szakemberhez fordulni. Hiszen, ha a nem megfelelő működés mellett tovább használják a készüléket, akkor lehetséges, hogy további vagy nagyobb kiterjedésű problémákat generál a szerkezetben.
  2. Mennyi ideig tart a javítás? Ez minden esetben a meghibásodás vagy karbantartás jellegétől, mértékétől és az adott típustól függ. Lényegében nagyon szélesskálán mozog a javítási idő.